Projekty

Ateliér MDKN

Nejlepší ateliér XVI. CBF : KRISTEK – SEDLÁK

Klára Netrefová a Michaela Domiňáková

Projekt je hybridní strategií, která je založena na způsobu získávání klientů a práce s nimi dvou existujících kanceláří. Je inspirovaný velmi osobním, edukativním a až téměř psychologickým přístupem architektů ze studia AEIOU a strategie marketingu a propagace na sociálních sítích studia Chybík – Krištof.
Strategie:
AEIOU: Hravá architektura detailu a psychologická práce s klientem
+
Chybík – Krištof: Silné ikony, postavy zastupující architekturu mezi veřejností prostředníctvím médií
Ateliér MDKN založený studentkami Michaelou Domiňákovou a Klárou Netrefovou v průběhu tohoto semestru. Prostřednictvím sociálních médií se studentkám podařilo získat svého prvního klienta a zakázku na zařízení obývacího pokoje panelákového bytu.
Bez vlastních realizovaných referencí zaujaly spektrum potenciálních klientů prostřednictvím otázek a vizuálního materiálu distribuovaných na sociálních sítích. Jedná se o strategii architektonické propagace a edukace. Strategie ze své podstaty zároveň jaksi automaticky „třídí“ klienty s reálným zájmem o architekturu a uvažování architekta.

Diskuse


Napsat komentář